lørdag 4. juli 2009

Gryteklutene er ferdige

Gryteklutene jeg begynte på her en kveld er nå ferdige. Det var et strikketøy som passet godt i sommervarmen! Fikk strikket litt innimellom bading og andre aktiviteter.

Den kommende uken må jeg bare få satt meg ned og designe skjerfet som jeg skal veve. Det er litt uvant for meg å gjøre designarbeidet så grundig som vevkurset legger opp til. Hvis jeg skal lage noe, har jeg lett for bare å starte med en farge og lage mønsteret litt underveis. Men jeg ser absolutt nytteverdien av å tenke igjennom og prøve ut mønster og farger på forhånd. Oppgaven på kurset er å veve et skjerf, noe som jeg syns er en utfordring å designe. Tror jeg hadde likt bedre å lage en duk eller ei pute, men det får jeg heller gjøre etter at jeg har gjennomført kurset. Uansett så gleder jeg meg til å komme igang med selve vevingen.

6 kommentarer:

Gunhild sa...

Åhoi, disse ble fine. Kan godt ønske meg sånne til jul.

Bodil sa...

Flotte gryteklutar :) Lukke til med vevinga!

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

For brand new traders and even veteran brokers, it is advisable to offer an expense spouse. Getting residence can be a very costly method. Somebody may help you offset the fee for getting residence by using funds or credit. It is possible to shell out your companion rear with cash through the selling in the residence. [url=http://www.ss12w12ws.info]Somnamburg4[/url]

Anonym sa...

When a small grouping of like minded enterprise-men and women work together to swimming pool their expertise and intuit, they uncover and contemplate new probable online business offerings or methods in which great benefits could be predicted from all of. The synergy of information from company networking linking a number of areas of expertise discloses solutions that might not be conveniently apparent to someone trained in the solitary field. [url=http://www.ss12w12ws.info]Spidfdbs4ny[/url]