mandag 10. august 2009

Nytt pledd er ferdig!

Pleddet som jeg har strikket på i sommer er ferdig. Det er strikket i varmt ullgarn, noen ruter er også heklet for å bruke restene av garnet. Dette har ikke vært noe håndarbeid for de varmeste dagene! Jeg er ikke fornøyd med resultatet, derfor er det ekstra godt å være ferdig med det. Hadde jeg hatt mer hvitt garn, hadde jeg heklet lappene sammen med den fargen i steden for grått. Neste gang jeg lager et pledd vil jeg planlegge litt bedre og kanskje bruke friskere farger. Det er så mye inspirasjon på de ulike bloggene, og spesielt liker jeg godt de pledda som blant annet er heklet i lysegrønt og rosa.

7 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Heisan:)
Eg tykkjer pleddet er 'knall-fint', og er sikker på det kjem til å varma godt i dei kalde timane.
Klem frå Siri

Bodil sa...

Det teppet vart jo kjempefint! Likte godt dei hekla rutene innimellom :)

Ida sa...

Så utrolig flott det så ut! Sikkert litt av ett arbeid!

Kjekt at du er med i konkurransen :)

Ha en fin uke!klem

charlotte sa...

Jeg syns pleddet er kjempefint, og jeg liker fargene veldig godt. Det er tøft at du har brukt ulike teknikker.

Unknown sa...

Hei!
jeg syns teppet ditt ble kjempeflott... :O)
Både fargene og måten du har kombinert hekling og strikking er spennende.
Men at det er deilig å bli ferdig med sånne store prosjekter, det er sikkert...



Håper du får en fin dag!

garnlykke sa...

Heisan!
Kjempefint teppe og ellers inspirerende blogg med mange fine bilder!
Holder selv på å hekle sammen strikkede lapper. Prøver meg frem og rekker opp igjen.....
Har du heklet sammen med fastmasker?
Hilsen Gry

Annika sa...

Ser superfint ut! Så flott med virkade rutor bland de stickade.