søndag 10. januar 2010

Bokmerke med sjarm!

hekling3a

Denne søte og sjarmerende Snoopy’n er heklet av Annika som har bloggen Virkeverket. Jeg fikk den som en gave etter å ha vært med på en giveaway hos henne. Annika hekler de nydeligste og stilrene små figurene.

hekling4a

Annika holder på å lage ei bok med ideer og oppskrifter, og boka er planlagt å komme ut senere i år. Gleder meg, og anbefaler å titte innom bloggen hennes, Virkeverket

hekling5a

Et sjarmerende bokmerke er godt å ha inni boka som leses nå. Det er første del av den selvbiografiske romanen “Min kamp” av Karl Ove Knausgård.

hekling7

Boka er den første av mange der han skriver om livet sitt. Jeg leser nå om ungdomstida hans, med steder og situasjoner som er gjenkjennbare.

Ønsker alle en god søndag, enten det er med aktiviteter inne, eller en tur ut i det friske og kalde været! Vi får se, kanskje det blir en liten tur ut :-)

10 kommentarer:

Merete sa...

Så utrolig søt! =)

Unknown sa...

Det var dog det dejligste bogmærke :-)

Sylke Feldhusen sa...

For et koselig bokmerke!

Quiltefia sa...

Hei!! Morsomt og orginalt bokmerke!! Er boka verd å lese?? Han får så mye presse så det må være noe?? Leser alt for lite, utenom blogger da!!! AnneK:-)

Vibekes lille ullne sa...

Supersøtt bokmerke! Her kan du jo bli i godt humør hver gang du åpner boka! Tittet så vidt innom bloggen og falt helt i staver over alle de herlige heklefigurene. Morsomt at noen er så kreative og sprer godt humør! Ha en fortsatt fin søndag! :)

Bestemor Drillo sa...

Det var et herlig bokmerke!
Bøkene til Knausgård har jeg ikke fått lest enda !
Ha en flott vinterkveld ! Klem;)

reSIRIkulert sa...

Hei Turid!
Så heldig du har vore, for det var eit utruleg koseleg bokmerke du vann :)
Ynskjer det ei fin veke!
Klem, Siri

Annika sa...

Hihi, kul att se honom framme hos dig :)

Gry Offernes sa...

Å, sånn vil jeg også ha!!!

FO - 2 sa...

Sjarmerende og søtt bokmerke. :)

Bøkene av Knausgård står på listen over bøker jeg skal lese dette året også.
Akkurat nå holder jeg på med "Jeg forbanner tidens elv" av Per Petterson. Etterpå skal jeg lese "pappa og hans kamp mot kreften" av medblogger Elisabeth Dale.

Kos deg og GOD BOK! :))