onsdag 20. mai 2009

Vår i hagen!


Epletrærne blomstrer i min hage, og jeg har prøvd ut mitt nye kamera! Har publisert noen bilder på facebook, men tenkte at en blogg var en bedre måte å vise bildene mine på. Her kan de som ønsker å følge meg og min fotografering selv gå inn når de ønsker det. Ble inspirert av mi søster som har en blogg om interiør og innredningsprosjekter. Så da var det ikke så lang veg fra tanke til handling.
Skal om ikke så lenge igang med et prosjekt knyttet til veving. Jeg skal være med i ei gruppe som skal teste ut et nytt e-læringsprogram. Vil bruke bloggen som en dagbok for å dokumentere hvordan arbeidet går og om jeg lykkes! Tror at dette kan være en god egenmotivasjon for meg!
Hvorfor Sefta Holm Design?! Sefta Holm er et kallenavn jeg fikk av en i min ungdom :-). Har lagt til Design, da jeg ønsker å si noe om at det jeg vil lage og formidle er et forsøk på å finne min smak, mitt design og mine tanker. Da er jeg igang ....

1 kommentar:

Gunhild sa...

Så gøy!! Ble veldig positivt overraska nå. Sefta Holm var jo et sprekt navn :) En eplesort, er det ikke?