lørdag 20. februar 2010

Innevær

farger3fargerputefarger6

Snøen fyker rundt huset og det er et godt innevær. Sitter og tenker på farger i interiør og i det jeg skal lage av håndarbeid. I det siste har jeg fått mer og mer sansen for brunt både i interiør og i klær. Jeg tror jeg er sånn gjennomsnittelig interessert i interiør, jeg liker å ha det ganske ryddig og praktisk. Men nå har jeg fått lyst til på en liten oppussing av hus og oppgradering eller rydding av klesskap. Det går mot vår, selv om det ikke ser sånn ut på utsiden av huset. God lørdagskveld!

10 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Ja i dag er det virkelig vinter!!
Kos deg ;) Klem!

Unknown sa...

Ja, i dag har det vært skikkelig innevær, men jeg har ikke hatt vett nok til å holde meg inne... ;O)

Først kjørte jeg Bertine på bursdag, så dro jeg en tur til Kongsvinger(skulle hente noe). Der fikk jeg tid til å stikke innom garnbutikken og handle litt garn... :O)
Kjøpte garn til en kjole/tunika som jeg skal begynne på til Bertine.

Ønsker deg en strålende kveld!

Mia sa...

Har nog varit ute en tur idag, efter virkgarn, tänkte kanske jag skulle försöka virka en pläd, undrar vem som inspirerar mig til det ???
Ha en fin helg :)

Sylke Feldhusen sa...

Fine farger i bildene dine!

Det har blåst litt hos oss i dag, men det gikk fint med en skitur i skogen. Hadde blitt verre på fjellet... ;)

Ha en riktig god helg - det ser ut som du koser deg inne :)

Vibekes lille ullne sa...

Innedag her også! Brunt er en fin farge som er lett å kombinere med andre farger synes jeg. Hos oss er det mye brunt i interiøreT, jeg har også akkurat blitt ferdig med en brun jakke. Men, akkurat nå lengter jeg etter vår og litt farger! Ha en fortsatt god helg! :)

Quiltefia sa...

Hallo, hallo!! Jeg dukket ned i kjelleren, og har sydd og sydd på noe som jeg plutselig ikke er helt sikker på...... Nå må jeg ha en pause!! fine bilder!!!! Ha en fin lørdagskveld!! AnneK:-)

MiA sa...

Ja - det är verkligen inneväder. Snön har yrt här hela natten och dagen. Vi har fått enormt mycket snö nu. Längtar till våren!

Tino sa...

Ja her er det også full vinter, deilig å kose seg inne nå. Jeg er også glad i brunt, og er litt glad for at jeg ikke rakk å male alt av møbler hvitt ;)

God lørdagskveld til deg!
Klem T

Merethe sa...

Her blåser snøen rundt huseveggene også...MEN våren nærmer seg og det er det jeg tenker. Vi vet jo at den kommer :) Det er deilig å fornye seg både i klesveien og i huset. Det gjør godt med forandring. :) God lørdagskveld.

Merethe sa...

Stilig kasse du har tatt bilde av. Og de to bollene, er de gamle? :)