mandag 1. mars 2010

Herreskjerf laget under OL

På store strikkepinner og dobbelt garn ble dette herreskjerfet strikket. I løpet av curlingfinale, 5-mil og ishockeyfinale ble det strikket. OL er slutt og skjerfet er ferdig.

skjerft3skjerf5skjerf4skjerf20skjerf7

På min plan videre framover står et nytt vevarbeid. Får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal veve, og i hvilke farger. Mulig jeg må finne fram fargeblyanter og skisseblokk for å tegne noen utkast. Har dere noen ideer til hva som kan være moderne å veve, tar jeg i mot inspirasjon og innspill med stor takk.

Og jeg må jo si at jeg er litt overveldet og veldig glad for alle nye leserne av bloggen min. Velkommen alle sammen, jeg skal ta meg en tur rundt hos alle om ikke så lenge. Ønsker deg som er innom her, en god start på uka.

4 kommentarer:

Tino sa...

Det så deilig og varmt ut, og lekre bilder.
Jeg har strikket på en kjole under OL, har enda litt igjen før jeg er i mål :)

Ønsker deg en fin uke
Klem T

ANNEPÅLANDET sa...

Deilig og varmt skjerf!
Jeg har ikke peiling på moter, men SKJERF er jo in som aldri før - det er prikken over i-en til ethvert antrekk. En inspirasjonsrunde i fine (og gjerne dyre!) klesbutikker, sportsbutikker med godt utvalg, Norway Design, Husfliden m.m.m. er en god ide for den som skal skape noe selv. Her er en nettside med nye, inspirerende bilder hver dag - de fleste med skjerf! http://thesartorialist.blogspot.com/
Det er en moteblogg, men kan fint leses av voksne damer også ;)
Skal bli spennende å se hva du vever!

Quiltefia sa...

Hei!! Veldig fine farger!! Men hva skal vi gjøre nå som OL er ferdig..... Lurt at du skal veve mer....AnneK:-)

Jeannette Mariae sa...

Lækre billeder. Du forstår virkelig at sætte det op. Og tørklædet - så flot. Jeg må snart til at strikke mit færdigt til Lars.

Knus fra engens land ;-)